Без англійської можна спокійно жити
 Урядова гаряча лінія 1545



№ 129 Про комісію з питань роботи із службовою інформацією

10 травня 2017 року                                                                                № 129

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію», відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 13.01.2017 № 3 «Про затвердження Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в апараті Рівненської обласної державної адміністрації» :
1. Затвердити Положення про комісію з питань роботи із службовою інформацією, що додається.
2. Затвердити склад комісії з питань роботи із службовою інформацією, що додається.
3. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження голови районної державної адміністрації від 04.07.2016 № 156 «Про роботу з документами з грифом «Для службового користування» в апараті райдержадміністрації»».
4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Голова адміністрації                                                                           В.Хоружий

         ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Володимирецької                                                райдержадміністрації

         10.05.2017 № 129

 

ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з питань роботи із службовою інформацією

 

  1. Комісія з питань роботи із службовою інформацією (далі – Комісія) утворюється на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року №736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію».
  2. Комісія є постійно діючим органом районної державної адміністрації.
  3. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативними актами, а також цим положенням.
  4. До складу Комісії з питань роботи із службовою інформацією включаються: перший заступник голови райдержадміністрації, працівники апарату райдержадміністрації, начальник архівного відділу райдержадміністрації.
  5. Головою Комісії призначається перший заступник голови районної державної адміністрації, а секретарем – особа, відповідальна за реєстрацію, облік та зберігання документів з грифом «Для службового користування».
  6. Секретар Комісії за рішенням голови комісії забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома осіб про рішення комісії, здійснює облік та звітність про проведену роботу, веде документацію Комісії, забезпечує її зберігання.
  7. Завданнями Комісії є:

– складання на підставі пропозицій керівників структурних підрозділів райдержадміністрації з урахуванням вимог законодавства переліку відомостей, що становлять службову інформацію та подання його на затвердження голові райдержадміністрації;

– перегляд документів з грифом «Для службового користування» з метою його підтвердження або скасування;

– розгляд документів з грифом «Для службового користування» на предмет встановлення в них відомостей, що містять відкриту інформацію, яка може бути використана під час опрацювання запитів на публічну інформацію;

– розслідування на підставі розпорядження голови райдержадміністрації фактів втрати документів з грифом «Для службового користування» та розголошення службової інформації;

– розгляд питання щодо присвоєння грифа «Для службового користування» документам, що містять службову інформацію, яка не передбачена переліком відомостей, за поданням осіб, які підписують такий документ;

– вивчення та проведення оцінки матеріалів, з якими планується ознайомити іноземців або які будуть їм передані.

  1. Для виконання покладених на Комісію завдань їй надається право:

– вимагати від структурних підрозділів розшуку відсутніх документів з грифом «Для службового користування»;

– збирати від структурних підрозділів пропозиції для складення переліку відомостей, що становлять службову інформацію;

– визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків їх зберігання, та погоджувати їх з експертною комісією архівного відділу райдержадміністрації, заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів райдержадміністрації про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереження документів, про причини втрати документів;

– запрошувати на засідання Комісії керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, а в разі необхідності – працівників відповідної державної архівної установи;

– інформувати керівництво райдержадміністрації з питань, що входять до компетенції Комісії.

  1. Засідання Комісії проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.
  2. Рішення Комісії приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання Комісії головою райдержадміністрації.
  3. У разі відмови голови райдержадміністрації затвердити протокол засідання Комісії її голова може звернутися зі скаргою до архівного відділу райдержадміністрації.

 

 

 

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                                                С.Римарчук

 

 

           ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Володимирецької                                                райдержадміністрації

10.05.2017 № 129

 

СКЛАД

комісії з питань роботи із службовою інформацією

Рижий

Анатолій Петрович

перший заступник голови райдержадміністрації, голова комісії

 

Римарчук

Світлана Михайлівна

керівник апарату райдержадміністрації, заступник голови комісії

 

Крук

Наталія Сергіївна

 

начальник загального відділу апарату райдержадміністрації, секретар комісії
 

Члени комісії:

 

Бірюк

Віктор Олександрович

 

начальник архівного відділу райдержадміністрації
Мастій

Тетяна Миколаївна

начальник відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації

 

Поліщук

Галина Адамівна

провідний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації

 

Рижа

Інна Ігорівна

головний спеціаліст юридичного відділу апарату райдержадміністрації

 

Чугай

Олександр Іванович

головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації

 

Шама

Олексій Дмитрович

 

головний спеціаліст з питань режимно- секретної роботи апарату райдержадміністрації

 

 

 

Керівник апарату адміністрації

 

 

С.Римарчук

 

0
0
* Матеріали сайту дозволяється використовувати лише з посиланням (для інтернет-видань– гіперпосиланням) на www.volodrda.gov.ua

Поділитися:


Коментарі відсутні

Залишити відповідь


Увійти:

Реєстрація

Приєднайтесь за допомогою


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання





Квітень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лют    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Вільні творять майбутнє

"Гаряча" телефонна лінія голови райдержадміністрації:

тел: 2-31-34

Національна Дитяча гаряча лінія Підтримай добровільне об'єднання громад Калькулятор розрахунку субсидій Програма державної підтримки Довіряй ЗСУ

"Телефон Довіри" голови райдержадміністрації:

тел: 2-43-97