Без англійської можна спокійно жити
 Урядова гаряча лінія 1545



У державному бюджеті передбачені кошти для підтримки сільського господарства

Постанова Кабінету Міністрів України

від 07 лютого 2018 року № 106 (зі змінами 126)

“Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств “

Фінансова підтримка надається:

фермерському господарству, яке має чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20000000 гривень, у власності та/або користуванні якого перебувають землі сільськогосподарського призначення; зареєстрованому в поточному році фермерському господарству, у власності та/або користуванні якого перебувають землі сільськогосподарського призначення, незалежно від обсягу чистого доходу (виручки);

сільськогосподарському обслуговуючому кооперативу:

молочарського, м’ясного напрямів, до складу якого входять не менше
20 членів, серед яких повинно бути одне і більше фермерських господарств, а інші – фізичні особи, у власності та/або користуванні кожної з яких перебувають землі сільськогосподарського призначення та за наявності тварин, ідентифікованих та зареєстрованих відповідно до законодавства;

плодово-ягідного, овочевого напрямів, а також із заготівлі та переробки продукції бджільництва, дикорослих ягід, грибів і рослин, до складу якого входять не менш як 7 членів, серед яких повинно бути одне і більше фермерських господарств, а інші – фізичні особи, у власності та/або користуванні кожної з яких перебувають не більше 100 гектарів земель сільськогосподарського призначення.

Підтримка надається

через уповноважений банк, що підписав з Мінагрополітики Меморандум про загальні засади співробітництва

     Фінансова підтримка надається одержувачам за такими напрямами:

  • часткова компенсація вартості насіння сільськогосподарських рослин вітчизняного виробництва, закупленого у фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, які здійснюють виробництво та/або його реалізацію;

(Компенсується 80% максимально до 80 000 гривень на одне фермерське господарство або сільськогосподарський обслуговуючий кооператив)

  • часткова компенсація витрат, пов’язаних з наданими сільськогосподарськими дорадчими послугами;

(Сільськогосподарським дорадчим службам компенсується 90 відсотків вартості послуги, але не більше ніж 10 000 гривень за надані дорадчі послуги)

  • фінансова підтримка сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів;

(Сільськогосподарським обслуговуючим кооперативам компенсується 70 % вартості придбаного вітчизняного обладнання для виробництва, збирання, зберігання, переробки, визначення якості, сортування та фасування сільськогосподарської продукції та техніки для її транспортування (мах 3 000 000 гривень) на один кооператив, за умови оплати СОК 100% вартості і ПДВ)

  • часткова компенсація вартості придбаної сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва;

(Фермерські господарства можуть отримати на безповоротній основі компенсацію у розмірі 40 відсотків вартості придбаної техніки та обладнання, при цьому компенсація техніки та обладнання у розмірі 25 відсотків вартості техніки та обладнання надається за рахунок бюджетної програми КПКВК 2801580 “Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників” за напрямом “Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва”, а у розмірі 15 відсотків вартості — за рахунок бюджетної програми КПКВК 2801230 “Фінансова підтримка розвитку фермерських господарств”.

Процедура та вимоги щодо отримання державної допомоги на закупівлю техніки та обладнання фермерським господарствам визначені Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для часткової  компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання, спеціальних вагонів для перевезення зерна, обладнання для виробництва біоетанолу та електроенергії з біомаси, що закуплені у вітчизняних виробників, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2017 р. № 130)

  • здешевлення кредитів

(Фермерському господарству та сільськогосподарському обслуговуючому кооперативу передбачено компенсацію за нараховані і сплачені у поточному році відсотки за користування кредитами, залученими у національній валюті у розмірі  1,5 облікової ставки Національного банку, що діє на дату нарахування відсотків, але не вище розміру, передбаченого кредитним договором, зменшеним на 1 відсотковий пункт: до 1 року, обсяг кредиту – не перевищує 500 000 гривень для покриття виробничих витрат;

       до 3 років, обсяг кредиту – не перевищує 9 000 000 гривень для придбання основних засобів сільськогосподарського виробництва, здійснення витрат, пов’язаних з будівництвом і реконструкцією виробничих об’єктів сільськогосподарського призначення)

  • бюджетна субсидія на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) – новоствореним фермерським господарствам;

(Фермерські господарства протягом перших трьох років після створення (реєстрації в ЄДР) можуть отримати бюджетну субсидію на одиницю оброблюваних угідь (1 га). Субсидія надаватиметься один раз на рік виключно для провадження сільськогосподарської діяльності в розмірі 3 000 грн на 1 га, але не більше 60 000 грн.)

  • бюджетна субсидія на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) – іншим фермерським господарствам.

(Фермерські господарства (крім новостворених) можуть отримати бюджетну субсидію у розмірі 12 000 гривень з розрахунку на одного члена фермерського господарства, який є членом фермерського господарства на момент надання заявки. Максимальний розмір бюджетної субсидії на одне ФГ не може перевищувати 40 000 грн. Якщо вік голови ФГ на момент надання заявки становить до 35 років, то субсидія надається відразу у максимальному розмірі виключно на голову ФГ.

  • надання сімейним фермерським господарствам додаткової фінансової підтримки через механізм доплати на користь застрахованих осіб – членів/голови сімейного фермерського господарства єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Одержувач може скористатися фінансовою підтримкою за напрямами: компенсації вартості за придбану сільськогосподарську техніку та обладнання вітчизняного виробництва, а також  вартості насіння декілька разів на рік.

Часткова компенсація вартості насіння сільськогосподарських рослин вітчизняного виробництва, закупленого у фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, які здійснюють виробництво та/або його реалізацію (далі – часткова компенсація вартості насіння) Через уповноважений банккомпенсується 80% вартості насіння (без ПДВ), але не більше 80 000 гривень на одне фермерське господарство або СОК Для отримання часткової компенсації вартості закупленого у суб’єктів насінництва насіння сільськогосподарських рослин вітчизняної селекції категорій базове, сертифіковане необхідно:Крок 1.  придбати насіння сільськогосподарських рослин вітчизняного виробництва у суб’єктів насінництва, зазначених в Державному реєстрі суб’єктів насінництва та розсадництва або у фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, які здійснюють виробництво та/або його реалізацію.З реєстрами можна ознайомитись на офіційному сайті Мінагрополітики в розділі РЕЄСТРИ АПК  http://minagro.gov.ua/uk/ministry?tid_hierachy=1384    Крок 2.   сформувати пакет підтверджуючих документів, які включають:

– копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копія договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи), або копія статуту сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу та списку його членів;
-відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою (стосовно сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу – для кожного члена кооперативу);
-копію фінансового документа, що підтверджує чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 000 000 гривень; фермерським господарствам, зареєстрованим у поточному році, – копія фінансового звіту за останній квартал; сільськогосподарському обслуговуючому кооперативу – баланс і звіт про фінансові результати за останній звітний період за встановленою формою або виписка з банку про рух коштів на поточному рахунку (для СОК, зареєстрованих у поточному році);
довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, – у паперовій або електронній формі;
– згоду одержувача щодо надання Мінагрополітики інформації про нього, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані, за формою, визначеною уповноваженим банком;
– довідку державного реєстратора про те, що господарство: не має порушеної справи про банкрутство;  не перебуває на стадії ліквідації та його не визнано банкрутом (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань)

Крок 3. подати до уповноваженого банку заявку, підтверджуючі документи та наступні копії:

сертифіката, що засвідчує сортові якості насіння;
сертифіката, що засвідчує посівні якості насіння;
платіжного доручення про оплату за насіння;
накладної (товарно-транспортної накладної) на придбане насіння;
акта про висів придбаного насіння.

У разі закупівлі насіння у фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, не включених до Реєстру суб’єктів насінництва та розсадництва, одержувачі додатково до зазначених документів подають уповноваженому банку оригінали документів на якість насіння, визначені ДСТУ 4138-2002 Насіння сільськогосподарських культур, а саме:

атестат на насіння – на базове насіння;

свідоцтво на насіння – на сертифіковане насіння;

свідоцтво на гібридне насіння – на насіння першого покоління гібридів.

 Крок 4.  отримати кошти на рахунок в уповноваженому банку Документи для отримання часткової компенсації уповноваженими банками подаються до Мінагрополітики двічі на рік до 10 липня та 01 грудня поточного року.  скористатися зазначеною підтримкою можна декілька разів протягом бюджетного року!!          

Фінансова підтримка сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів

Компенсується 70 відсотків вартості придбаного обладнання та техніки вітчизняного виробництва  без урахування сум податку на додану вартість,  але не більше ніж 3 000 000 гривень на один сільськогосподарський обслуговуючий кооператив

Сільськогосподарський обслуговуючий кооператив (далі – кооператив) молочарського, м’ясного,  плодово-ягідного, овочевого, а також із заготівлі та переробки продукції бджільництва, дикорослих ягід, грибів і рослин  напрямів діяльності у поточному році:

Крок 1. вибрати постачальника техніки чи обладнання, згідно з Переліком вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок коштів державного бюджету, з яким можна ознайомитись на сайті Мінагрополітики http://minagro.gov.ua/uk/support_apk?nid=24338

Крок 2. сплатити 100 % вартості обладнання та техніки  і ПДВ

Крок 3. отримує обладнання/та техніку з підтвердними документами щодо його передачі

Крок 4. до 1 листопада подає до регіональної комісії з питань надання фінансової підтримки сільськогосподарським обслуговуючим кооперативам, утвореної структурним підрозділом облдержадміністрації, що забезпечує виконання функцій з питань агропромислового розвитку в паперовому вигляді заявку та такі підтвердні документи:

копію статуту кооперативу та список його членів, дійсний на дату подання заявки;

витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (для кооперативу та фермерських господарств – членів кооперативу);

відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності та/або користування земельною ділянкою (для членів кооперативів плодово-ягідного, овочевого, напрямів діяльності, а також із заготівлі та переробки дикорослих ягід, грибів і рослин);

довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, – у паперовій або електронній формі;

довідку, видану банком із зазначенням реквізитів банківського рахунка кооперативу;

копію платіжного доручення;

акт приймання-передачі техніки та обладнання;

свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або машини (якщо техніка підлягає обов’язковій державній або відомчій реєстрації).

Крок 5. отримує на поточний рахунок компенсацію 70 відсотків вартості без урахування ПДВ придбаної техніки та обладнання

 Регіональні комісії протягом 30 календарних днів з  дати прийняття заявок та документів перевіряють їх на відповідність вимогам Порядку та за  результатами перевірок формують реєстри кооперативів – одержувачів фінансової підтримки і подають їх до Мінагрополітики  двічі на рік – до 1 вересня та до 1 грудня поточного року.

Мінагрополітики

– протягом 10 робочих днів з дати отримання реєстрів перевіряє їх на відповідність вимогам Порядку та у разі необхідності повертає реєстри на доопрацювання;

– на підставі реєстрів і протоколів поданих регіональними комісіями формує та затверджує зведений реєстр кооперативів – одержувачів бюджетних коштів і .

Часткова компенсація вартості придбаної сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва

Фермерські господарства можуть отримати на безповоротній основі компенсацію у розмірі 40 відсотків вартості придбаної техніки та обладнання вітчизняного виробництва

25 %

за рахунок бюджетної програми КПКВК 2801580 «Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників»

за напрямом «Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва»

15%

за рахунок бюджетної програми КПКВК 2801230 «Фінансова підтримка розвитку фермерських господарств»

 Крок 1. вибрати постачальника техніки чи обладнання, згідно з Переліком вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок коштів державного бюджету, з яким можна ознайомитись на офіційному сайті Мінагрополітики за посиланням http://minagro.gov.ua/uk/support_apk?nid=24338

Крок 2. закупити техніку чи обладнання вітчизняного виробництва

Крок 3. подати до уповноваженого банку заявки за двома програмами та підтвердні документи:

– копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копія договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи);
– відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою;
-копію фінансового документа, що підтверджує чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 000 000 гривень; фермерським господарствам, зареєстрованим у поточному році, – копія фінансового звіту за останній квартал;
довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі;
-згоду одержувача щодо надання Мінагрополітики інформації про нього, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані, за формою, визначеною уповноваженим банком;
– довідку державного реєстратора про те, що господарство: не має порушеної справи про банкрутство;  не перебуває на стадії ліквідації та його не визнано банкрутом
– копію платіжного доручення, що підтверджує оплату через уповноважений банк
– акт приймання-передачі техніки та обладнання

Крок 4. отримати компенсацію на рахунок в державному банку

Процедура та вимоги щодо отримання державної допомоги на закупівлю техніки та обладнання фермерським господарствам визначені Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для часткової  компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання, спеціальних вагонів для перевезення зерна, обладнання для виробництва біоетанолу та електроенергії з біомаси, що закуплені у вітчизняних виробників, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2017 р. № 130.

  

Здешевлення кредитів

Фермерському господарству та сільськогосподарському обслуговуючому кооперативу

передбачено компенсацію за нараховані і сплачені у поточному році відсотки за користування кредитами, залученими у національній валюті

через уповноважений банк

у розмірі  1,5 облікової ставки Національного банку,

що діє на дату нарахування відсотків, але не вище розміру, передбаченого кредитним договором, зменшеним на 1 відсотковий пункт

до 1 року, обсяг кредиту – не перевищує 500 000 гривень для  покриття виробничих витрат;

до 3 років, обсяг кредиту – не перевищує 9 000 000 гривень для придбання основних засобів сільськогосподарського виробництва, здійснення витрат, пов’язаних з будівництвом і реконструкцією виробничих об’єктів сільськогосподарського призначення

 Крок 1.  відкрити рахунок в уповноваженому банку через кредитний договір

Крок 2.    подати до уповноваженого банку заявку та підтвердні документи:

– копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копія договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи), або копія статуту сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу;
– відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою (стосовно сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу – для кожного члена кооперативу);
– копію фінансового документа, що підтверджує чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 000 000 гривень; фермерським господарствам, зареєстрованим у поточному році, – копія фінансового звіту за останній квартал; сільськогосподарському обслуговуючому кооперативу – баланс і звіт про фінансові результати за останній звітний період за встановленою формою або виписка з банку про рух коштів на поточному рахунку (для СОК, зареєстрованих у поточному році);
довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі;
– згоду одержувача щодо надання Мінагрополітики інформації про нього, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані, за формою, визначеною уповноваженим банком;
– довідку державного реєстратора про те, що господарство: не має порушеної справи про банкрутство;  не перебуває на стадії ліквідації та його не визнано банкрутом

Крок 3.  взяти кредит для покриття виробничих витрат або витрат, пов’язаних з придбанням основних засобів сільськогосподарського виробництва, здійснення витрат, пов’язаних з будівництвом і реконструкцією виробничих об’єктів сільськогосподарського призначення.

Крок 4. щомісяця отримувати компенсацію за сплачені відсотки за кредитним договором в уповноваженому банку.

Бюджетна субсидія на (1 гектар) новоствореним фермерським господарствам

(у перші три роки після його створення для провадження сільськогосподарської діяльності)

Через Український державний фонд підтримки фермерських господарств у розмірі 3000 гривень на 1 гектар але не більше 60 000 гривень на одне фермерське господарство Крок 1.  Для отримання субсидії новоствореним фермерським господарствам слід особисто подати до регіональних відділень Укрдержфонду заявку й такі підтвердні документи:

– копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копія договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи);
– відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою;
-копію фінансового документа, що підтверджує чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 000 000 гривень; фермерським господарствам, зареєстрованим у поточному році, – копія фінансового звіту за останній квартал;
довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі;
-згоду одержувача щодо надання Мінагрополітики інформації про нього, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані, за формою, визначеною уповноваженим банком;
– довідку державного реєстратора про те, що господарство: не має порушеної справи про банкрутство;  не перебуває на стадії ліквідації та його не визнано банкрутом.

 На підставі пакету документів, отриманих від фермерських господарств, регіональні відділення Укрдержфонду формують реєстри фермерських господарств і передають їх до центрального відділення Укрдержфонду.

Мінагрополітики на підставі наданого узагальненого реєстру перераховує кошти до Укрдержфонду в межах обсягу відкритих бюджетних асигнувань, який в свою чергу  перераховує кошти на поточні рахунки фермерських господарств.

 Крок 2.  отримати кошти на рахунок в уповноваженому банку.

Скористатися фінансовою підтримкою за цими напрямами можна один раз протягом бюджетного року.

              

Бюджетна субсидія фермерським господарствам

(крім новостворених)

Через Український державний фонд підтримки фермерських господарств у розмірі 12 тис грн на одного члена ФГ але не більше 40 000 гривень на одне фермерське господарство Фермерському господарству, голова якого на момент надання заявки має вік до 35 років, бюджетна субсидія на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) надається відразу у максимальному розмірі без врахування інших членів господарства. Крок 1.  Для отримання субсидії новоствореним фермерським господарствам слід особисто подати до регіональних відділень Укрдержфонду заявку й такі підтвердні документи:

– копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копія договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи);
-відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою;
-копію фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік для фермерського господарства, а зареєстрованим в поточному році, – копію фінансового звіту за останній квартал;
довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі;
– згоду одержувача щодо надання Мінагрополітики інформації про нього, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані, за формою, визначеною уповноваженим банком;
– довідку державного реєстратора про те, що господарство: не має порушеної справи про банкрутство;  не перебуває на стадії ліквідації та його не визнано банкрутом.

 На підставі пакету документів, отриманих від фермерських господарств, регіональні відділення Укрдержфонду формують реєстри фермерських господарств і передають їх до центрального відділення Укрдержфонду.

Мінагрополітики на підставі наданого узагальненого реєстру перераховує кошти до Укрдержфонду в межах обсягу відкритих бюджетних асигнувань, який в свою чергу  перераховує кошти на поточні рахунки фермерських господарств.

 Бюджетна субсидія не надається фермерським господарствам, які мають прострочену заборгованість перед Укрдержфондом та його регіональними відділеннями за бюджетною програмою «Надання кредитів фермерським господарствам.Крок 2.  отримати кошти на рахунок в уповноваженому банку.

Скористатися фінансовою підтримкою за цими напрямами можна один раз протягом бюджетного року.

Контактні дані Рівненського відділення Укрдержфонду

Тел. (0362) 26 15 84 (м. Рівне вул. Кавказька, 7 к. 304)

Никитюк Мирослава Антонівна – директор 067 422 93 25
Вахнюк Галина Петрівна – головний бухгалтер 097 155 95 65
Секо Тетяна Володимирівна – головний спеціаліст 097 952 62 61

Крім того, підтримка здійснюється відповідно до Закону України “Про фермерське господарство” через Український державний фонд підтримки фермерських господарств, який є державною бюджетною установою та виконує функції з реалізації державної політики щодо фінансової підтримки становлення і розвитку фермерських господарств.

Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання підтримки фермерським господарствам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1102 (із змінами), встановлено надання фінансової підтримки на поворотній основі у сумі, що не перевищує 500 тис. гривень, строком до п’яти років із забезпеченням виконання зобов’язання щодо повернення бюджетних коштів за бюджетною програмою 2801460 «Надання кредитів фермерським господарствам».

Законом України “Про Державний бюджет України на 2019 рік” за бюджетною програмою “Надання кредитів фермерським господарствам” передбачено кошти у сумі 244,5 млн гривень.

Слід зазначити, що за бюджетною програмою “Фінансова підтримка фермерських господарств” (безповоротна підтримка шляхом відшкодування частини понесених витрат) протягом 2010-2018 років кошти у державному бюджеті не передбачались.

Одночасно, відповідно до видатків держбюджету фермери мають право отримувати допомогу за напрямами державної підтримки на загальних підставах та відповідно до регіональних програм підтримки суб’єктів господарювання у сільському господарстві.

Урядова програма підтримки

утримання молодняка ВРХ

(за утримання молодняка до 13 місячного віку

300+700+1500=2500 гривень на голову

(в залежності від віку молодняка))

 Дотація надається фізичним особам, які утримують ідентифікований та зареєстрований молодняк великої рогатої худоби, який народився в господарствах фізичних осіб, а також набутий шляхом його переміщення від інших власників.

Крок 1. Ідентифікувати теля шляхом біркування та реєстрації.

Важливо – у паспорті тварини зазначати походження: кличку та ідентифікаційний номер матері (корови).

Довідково: процедура здійснення ідентифікації, реєстрації та переміщення великої рогатої худоби визначена Порядком ідентифікації та реєстрації великої рогатої худоби та Порядком оформлення і видачі паспорта великої рогатої худоби, затвердженими наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 4 грудня 2017 року № 642, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 лютого за № 166/31618

Крок 2. Підготувати мінімальну кількість документів:

  • копії паспортів ВРХ, а якщо 10 і більше голів молодняка – виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин;
  • копію паспорта громадянина України;
  • копію довідки або договору про відкриття рахунка в банку;
  • копію ідентифікаційного номеру фізичної особи – власника тварини.

Крок 3. Подати до сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади документи.

Документи приймаються протягом року в порядку черговості –  до 1 травня, до 1 вересня та до 1 грудня.

За молодняк, якому виповнилося 12 місяців у грудні попереднього року, документи приймаються до 1 квітня поточного року, у разі наявності молодняка в господарстві на момент подання документів.

 Крок 4. Бюджетні кошти надійдуть на поточний рахунок відкритий у банку. Отримати бюджетні кошти, що надійшли.

* Дотація за молодняк, який народився в господарствах фізичних осіб, надається за кожні чотири місяці його утримання  наростаючим підсумком з урахуванням віку молодняка розмірі:

у період утримання молодняка віком 1 до 5 місяців – 300 гривень за голову;

у період утримання молодняка віком від 5 до 9 місяців – 700 гривень за голову;

у період утримання молодняка віком від 9 до 13 місяців – 1 500 гривень за голову.

*Дотація за молодняк, набутий шляхом його переміщення від інших власників, надається за кожні повні чотири місяці його утримання в такому господарстві від дати переміщення до досягнення ним тринадцятимісячного віку у розмірі:

за перші чотири місяці утримання молодняка 300 гривень за голову;

за наступні чотири місяці утримання молодняка 700 гривень за голову;

за наступні чотири місяці утримання молодняка 1500 гривень за голову.

0
0
* Матеріали сайту дозволяється використовувати лише з посиланням (для інтернет-видань– гіперпосиланням) на www.volodrda.gov.ua

Поділитися:


Коментарі відсутні

Залишити відповідь


Увійти:

Реєстрація

Приєднайтесь за допомогою


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання





Квітень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Бер    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Вільні творять майбутнє

"Гаряча" телефонна лінія голови райдержадміністрації:

тел: 2-31-34

Національна Дитяча гаряча лінія Підтримай добровільне об'єднання громад Калькулятор розрахунку субсидій Програма державної підтримки Довіряй ЗСУ

"Телефон Довіри" голови райдержадміністрації:

тел: 2-43-97