07 червня 2017 року |
№ 151 |
Про систему обліку публічної інформації в
апараті Володимирецької райдержадміністрації
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05 травня 2011 року № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2011 року № 1277 «Питання системи обліку публічної інформації», розпорядження голови облдержадміністрації від 03.12.2012 № 701 «Про систему обліку публічної інформації в апараті Рівненської облдержадміністрації», у зв’язку з впорядкуванням структури Володимирецької районної державної адміністрації та з метою забезпечення збереження, доступу до публічної інформації шляхом функціонування і ведення системи обліку публічної інформації:
- Затвердити:
1.1. Положення про систему обліку публічної інформації в апараті Володимирецької райдержадміністрації (далі – Положення), що додається;
1.2. Форму електронної облікової картки документів, що містять публічну інформацію, що додається.
- Оператору комп’ютерного набору І категорії відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації забезпечити функціонування та ведення системи обліку публічної інформації в апараті райдержадміністрації.
- Оператору комп’ютерного набору І категорії відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації здійснювати обслуговування програмного забезпечення системи обліку публічної інформації в апараті райдержадміністрації.
- Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, виконавчим комітетам сільських, селищних рад забезпечити, функціонування та ведення системи обліку публічної інформації та доступу до неї.
- Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 03.01.2013 року № 3 «Про систему обліку публічної інформації в апараті Володимирецької райдержадміністрації».
- Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Голова адміністрації В. Хоружий
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Володимирецької районної
державної адміністрації
від 07.06.2017року № 151
ПОЛОЖЕННЯ
про систему обліку публічної інформації в апараті Володимирецької райдержадміністрації
1.Це Положення встановлює загальні вимоги щодо забезпечення
збереження та доступу до публічної інформації шляхом створення,
функціонування і ведення системи обліку публічної інформації, в якій
реєструються документи, що знаходяться у володінні структурних підрозділів райдержадміністрації Володимирецької районної державної адміністрації.
- Система обліку публічної інформації Володимирецької районної державної адміністрації (далі – система обліку) – це електронна база даних, що містить інформацію про документи, що знаходяться у володінні райдержадміністрації.
- Терміни, що використовуються у цьому Положенні, вживаються у значенні:
– адміністратор системи обліку – утримувач і розпорядник системи обліку, який здійснює заходи зі створення і забезпечення її функціонування; визначає порядок супроводження програмного забезпечення і технічного обслуговування, відповідає за збереження і захист інформації;
– програмне забезпечення системи обліку – програмне забезпечення, із застосуванням якого забезпечується формування та доповнення системи обліку.
Порядок формування та ведення системи обліку
- Функції адміністратора системи обліку покладаються на оператора комп’ютерного набору І категорії відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації.
- Адміністратор системи обліку:
– вносить у систему обліку інформацію про документи, що знаходяться у володінні структурних підрозділів райдержадміністрації та зареєстровані у програмі електронного документообігу «Мегаполіс. Документообіг»;
– контролює надходження інформації в електронному вигляді від структурних підрозділів райдержадміністрації в терміни, визначені чинним законодавством;
– контролює надходження інформації в електронному вигляді від структурних підрозділів апарату райдержадміністрації щодо виправлень та змін у разі виявлення неточності, помилки або зміни інформації про документ, внесеної раніше;
– надає можливість пошуку, перегляду, отримання електронних копій шляхом копіювання інформації з системи обліку або її частин користувачами системи обліку;
– здійснює поточне оновлення системи обліку;
– здійснює інші функції, які забезпечують функціонування системи обліку та доступ до неї користувачів.
- Наповнення системи обліку відбувається на підставі інформації про документ, що міститься в електронній обліковій картці, яка складається за формою:
– номер облікової картки;
– назва документа;
– номер документа;
– дата створення документа;
– дата надходження документа;
– джерело інформації;
– підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;
– строк обмеження доступу до інформації;
– галузь;
– ключові слова;
– тип, носій;
– вид;
– проекти рішень;
– форма зберігання документа;
– місце зберігання документа;
– додаткова інформація.
- Керівники структурних підрозділів апарату райдержадміністрації забезпечують організацію надання адміністратору системи обліку інформації:
– про документи, які містять публічну інформацію (та не реєструються в програмі «Мегаполіс. Документообіг»), електронні копії цих документів упродовж 5 днів з дня створення документа на електронну адресу mail@volodrda.gov.ua райдержадміністрації;
– про внесення змін до системи обліку у разі виявлення неточності, помилки або зміни інформації про документ, внесеної раніше, шляхом створення додаткової до існуючої облікової картки із зазначенням у картці обліку факту внесення змін, змісту змін і дати вчинення таких дій.
- Внесення в систему обліку інформації про документи відбувається згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
- Система обліку ведеться державною мовою.
Користування системою обліку
- Доступ до інформації, що міститься у системі обліку, здійснюється безоплатно через офіційний веб-сайт Володимирецької районної державної адміністрації в мережі Інтернет та у загальному відділі апарату райдержадміністрації.
11.Право на доступ до інформації, що міститься у системі обліку, має кожний користувач без будь-яких обмежень.
- Користувачам системи обліку надається можливість для пошуку, перегляду, отримання електронних копій шляхом копіювання тексту з системи обліку в цілому або його частин.
Керівник апарату адміністрації С.Римарчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Володимирецької районної
державної адміністрації
від 07.06.2017 року № 151
Форма електронної облікової картки документів, які містять публічну інформацію
Номер облікової картки | |
Назва документа | |
Номер документа | |
Дата створення документа | |
Дата надходження документа | |
Джерело інформації | |
Підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом | |
Строк обмеження доступу до інформації | |
Галузь | |
Ключові слова | |
Тип, носій | |
Вид | |
Проекти рішень | |
Форма зберігання документа | |
Місце зберігання документа | |
Додаткова інформація |
Керівник апарату адміністрації С.Римарчук
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.