В рамках реалізації Конвенції розвитку системи електронних послуг в Україні запроваджено електронну послугу оформлення допомоги при народженні дитини онлайн.
Основні переваги електронної послуги:
- послугою ви можете скористатись не виходячи з дому чи офісу: подати заяву та отримати результат;
- скористатися послугою ви маєте змогу цілодобово, кожного дня;
- перелік документів скорочено.
Як скористатися послугою онлайн оформлення допомоги при народженні дитини:
1.Необхідно заповнити електронну форму заяви на сайті Мінсоцполітики: e-services.msp.gov.ua
Заяву необхідно засвідчити електронним цифровим підписом та подати її на розгляд.
Процес авторизації користувача на порталі https://e-services.msp.gov.ua/ відбувається у два способи: або через електронну пошту, або завдяки ЕЦП.
Далі відкривається електронна форма, яку слід заповнити. Власне, слід зазначити відомості про дитину, матір, батька, місце реєстрації та фактичного проживання, якщо вони відрізняються. Також – обрати спосіб, у який зручно отримувати виплати. Це може бути особистий банківський рахунок або відділення «Укрпошти». І насамкінець – система автоматично підкаже територіальний орган соціального захисту, який має розглянути запит.
Завдяки автоматичній перевірці і підказкам, заповнення електронної форми відбувається легко і просто – із мінімальним ризиком припущення помилок.
2. Далі ця заява потрапляє автоматично через виплатну систему Мінсоцполітики до кабінету працівника соцзахисту (Управління соціального захисту) за місцем реєстрації (прописки) заявника;
3. Працівник соцзахисту перевіряє подані документи і призначає допомогу;
4. Далі ви вже маєте отримувати допомогу на вказаний банківський рахунок або через відділення Укрпошту, якщо обрали саме її для отримання допомоги.
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.