Без англійської можна спокійно жити
 Урядова гаряча лінія 1545



Жителі Рівненщині користуються правом на звернення до органів ДПС

В Головному управлінні ДПС у Рівненській області інформують, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. Оформлення письмових звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Так, за січень – вересень поточного року до податківців області надійшло 195 письмових звернень, з яких 11 – колективних.

Найчастіше в зверненнях громадяни порушували питання щодо проведення перевірок, інформування про ухилення від сплати податків, реєстраційних номерів облікових карток платників податків. Також жителі краю звертались щодо сплати окремих  податків і зборів, роз’яснень норм чинного податкового законодавства та інших питань.

Звернення мають складатися державною (офіційною) мовою та адресуються контролюючому органу, його посадовим особам, якщо порушені у зверненні питання належать до їх компетенції.

У зверненні зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина та викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства, або з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Звертаємо увагу, що інформація з питань організації прийому та розгляду звернень громадян розміщена на суб-сайті ГУ ДПС у Рівненській бласті (http://rv.tax.gov.ua/) та на стендах в Центрах обслуговування платників.

Головне управління ДПС у Рівненській області

0
0
* Матеріали сайту дозволяється використовувати лише з посиланням (для інтернет-видань– гіперпосиланням) на www.volodrda.gov.ua

Поділитися:


Коментарі відсутні

Залишити відповідь


Увійти:

Реєстрація

Приєднайтесь за допомогою


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання





Лютий 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Січ    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Вільні творять майбутнє

"Гаряча" телефонна лінія голови райдержадміністрації:

тел: 2-31-34

Національна Дитяча гаряча лінія Підтримай добровільне об'єднання громад Калькулятор розрахунку субсидій Програма державної підтримки Довіряй ЗСУ

"Телефон Довіри" голови райдержадміністрації:

тел: 2-43-97