Виконуючий обов’язки начальника Поліської митниці Держмитслужби Олексій МУЖЕВ, повідомив, що в рамках роботи нової митниці діє онлайн портал «Скарги щодо роботи митниць», за посиланням: http://cc.customs.gov.ua. Система в автоматичному режимі приймає і реєструє звернення, розподіляє їх відповідно до компетенції митниць. Відповіді громадянам надаються в електронній формі.
Зокрема, за 1 квартал 2020 року до Поліської митниці Держмитслужби на онлайн систему скарг надійшло 21 звернення. Заяви, з якими найчастіше звертались громадяни та суб’єкти ЗЕД: щодо митного оформлення, повернення та зарахування коштів, надання роз’яснень тощо.
Громадяни та суб’єкти ЗЕД, мають можливість (за бажанням) виставляти оцінки за надані відповіді. Зокрема, з 21 відповіді на звернення, яку Поліська митниця надала суб’єктам – 10 отримало найвищу оцінку 5.
Нагадуємо, що при зверненні на онлайн систему у скарзі, в обов’язковому порядку, зазначаються ім’я та прізвище скаржника (найменування підприємства, установи організації, власне ім’я та прізвище фізичної особи – підприємця), номер контактного телефону, місце проживання скаржника (місце знаходження – юридичної особи).
Анонімні скарги реєструються, однак митниці самостійно визначають доцільність їх розгляду відповідно до Закону України «Про зверення громадян».
Скарга, в якій не викладено питання по суті, не розглядається.
Також, працює «гаряча лінія» Державної митної служби, номер телефону для безкоштовних дзвінків – 15-48.
Поліська митниця Держмитслужби
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.