Без англійської можна спокійно жити
 Урядова гаряча лінія 1545



№ 340 Про комісію з питань державної підтримки розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства

01 грудня 2017 року                                                                            № 340

Про комісію з питань державної
підтримки розвитку виноградарства,
садівництва і хмелярства

Відповідно до Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 року № 587 (зі змінами), Порядку використання бюджетних коштів, передбачених на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, що спрямовується на фінансування витрат з проведення науково-технічних досліджень та здійснення розробок у зазначених галузях, а також на фінансування витрат, пов’язаних із зміцненням матеріально-технічної бази галузевих наукових закладів та їх дослідних господарств, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 09 листопада 2007 року № 792 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 листопада 2007 року   за № 1259/14526, керуючись  Законом України «Про місцеві державні адміністрації»:

  1. Утворити комісію з питань державної підтримки розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства та затвердити її склад, що додається.
  2. Затвердити Положення про комісію з питань державної підтримки розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства, що додається.
  3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.

 

 

В. о. голови  адміністрації                                                                  А.Рижий

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Володимирецької районної
державної адміністрації
01.12.2017 року № 340

 

Склад

комісії з питань державної підтримки розвитку
виноградарства, садівництва і хмелярства

 

Ковальчук Наталія Володимирівна

 

– заступник голови районної державної адміністрації, голова комісії
Кривко Марія Михайлівна – начальник відділу економічного та агропромислового розвитку райдержадміністрації, заступник голови комісії

 

Мудрієвська Юлія Анатоліївна –    головний спеціаліст відділу економічного та агропромислового розвитку райдержадміністрації, секретар комісії
 

Члени комісії:

Береза Оксана Йосипівна

 

 

Десятник Наталія Павлівна

 

 

 

Марковець Олександр Миколайович

 

Федорова Вікторія Василівна

 

Шикало Олена

Єгорівна

– начальник відділу у Володимирецькому районі Головного Управління Держгеокадастру у Рівненській області (за згодою)

 

– начальник Володимирецького відділення Сарненської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби в Рівненській області (за згодою)

 

– головний спеціаліст відділу містобудування та архітектури, будівництва та інфраструктури управління будівництва та інфраструктури, надзвичайних ситуацій та житлово-комунального господарства райдержадміністрації

 

– головний спеціаліст відділу економічного та агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

– начальник фінансового управління районної державної адміністрації

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                                           С.Римарчук

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Володимирецької районної
державної адміністрації
01.12.2017 року № 340

 

 

Положення
про комісію з питань державної підтримки розвитку
виноградарства, садівництва і хмелярства

  1. Це Положення визначає завдання, функції та порядок роботи комісії з питань державної підтримки розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства (далі – Комісія).

 

  1. Основними завданнями Комісії є:

розгляд інформації про попередні обсяги компенсації, і визначення остаточного обсягу компенсації витрат суб’єктів господарювання;

розгляд інформації про витрати суб’єктів господарювання, що подається ними для отримання компенсації за будівництво холодильників з регульованим газовим середовищем та лабораторних комплексів для виробництва безвірусного садивного матеріалу, придбання механізмів, техніки, нового обладнання для сублімаційного висушування фруктів і модернізації холодильного та газового режимів зберігання у реконструйованих холодильниках, та здійснення розподілу коштів за даними напрямками;

розгляд заявок галузевих наукових установ та їх дослідних господарств, пов’язаних із зміцненням їх матеріально-технічної бази, визначення переліку об’єктів будівництва та реконструкції, виробничого і лабораторного обладнання, придбання приладів та механізмів, які будуть фінансуватися за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету;

ініціювання заходів, спрямованих для підвищення ефективності державної підтримки, недопущення порушень вимог законодавства, марнотратства та нецільового використання бюджетних коштів.

 

  1. Комісія має право:

робити запити про надання додаткової інформації, необхідної для прийняття остаточного рішення щодо здійснення компенсацій;

ініціювати створення робочих груп з метою проведення виїзних перевірок для підтвердження фактичних обсягів робіт, виконаних відповідними суб’єктами господарювання, дотримання ними технологічних операцій, передбачених проектно-кошторисною документацією;

заслуховувати на засіданнях Комісії керівників та спеціалістів суб’єктів господарювання для вирішення спірних питань у разі їх виникнення;

ініціювати відмову у виплаті компенсації витрат суб’єктів господарювання у разі:

– визнання їх банкрутами або порушення щодо них справи про банкрутство, перебування у процесі реорганізації чи ліквідації або наявності простроченої більш як півроку заборгованості за податковими зобов’язаннями, платежами до Пенсійного фонду України та заборгованості з виплати заробітної плати;

– подання неповного пакета документів;

– подання недостовірної інформації;

– встановлення контролюючими органами факту нецільового та/або неефективного використання бюджетних коштів;

– виявлення порушень технології створення та зрошення багаторічних насаджень;

– відсутності врожаю з насаджень, які закладалися за рахунок бюджетних коштів, або їх низька врожайність (нижче 50 відсотків врожайності, передбаченої проектом) протягом трьох років з моменту вступу їх в плодоношення.

 

  1. Склад Комісії затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації.

 

  1. Комісію очолює заступник голови райдержадміністрації. Заступником голови Комісії є начальник відділу економічного та агропромисловго розвитку райдержадміністрації, до компетенції якого входять питання садівництва, виноградарства та хмелярства.

До складу Комісії входять також представники самостійних структурних підрозділів фінансів, спеціалізованих державних служб. До складу Комісії не можуть входити особи, які є працівниками, власниками, акціонерами тощо суб’єктів господарювання – претендентів на державну компенсацію.

 

  1. Голова Комісії:

організовує робту Комісії;

забезпечує скликання і проведення Комісії;

підписує документи, підготовлені Комісією за результатами її роботи.

У разі відсутності голови Комісії його обов’язки виконує заступник голови Комісії.

 

  1. Підготовка матеріалів до розгляду Комісією, а також ведення діловодства покладається на секретаря Комісії.

 

  1. Члени Комісії мають право:

ознайомлюватися з матеріалами, поданими на її розгляд;

брати участь у вивченні інформації про витрати суб’єктів господарювання, що понесені на будівництво холодильників з регульованим газовим середовищем та лабораторних комплексів для виробництва безвірусного садивного матеріалу, придбання механізмів, техніки, нового обладнання для сублімаційного висушування фруктів і модернізації холодильного та газового режимів зберігання у реконструйованих холодильниках;

заявляти клопотання, висловлювати свої бачення і міркування з питань, що розглядаються;

висловлювати окрему думку з оформленням її у письмовому вигляді;

брати участь у прийнятті рішень шляхом голосування.

 

  1. Комісія проводить свої засідання в міру надходження пакету документів не пізніше 05 числа наступного місяця, остання дата подання пакету документів не пізніше 05 грудня звітного бюджетного року.

 

  1. Засідання Комісії вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менше як дві третини її членів.

 

  1. Засідання Комісії проводить голова, у разі відсутності голови засідання проводить заступник голова Комісії.

 

  1. Рішення Комісії схвалюється простою більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

 

  1. Результати засідання Комісії оформляються протоколом, який підписує голова та члени Комісії.

 

  1. За результатами засідання Комісії секретар Комісії готує зведені відомості про фактичні витрати та попередні обсяги компенсації і висновки за результатами проведення виїзних перевірок та аналізу отриманих документів за встановленими Мінагрополітики формами, акти про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат, а в разі надходження відповідного запиту Мінагрополітики – інші підтвердні документи.

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                                   С.Римарчук

 

 

0
0
* Матеріали сайту дозволяється використовувати лише з посиланням (для інтернет-видань– гіперпосиланням) на www.volodrda.gov.ua

Поділитися:


Коментарі відсутні

Залишити відповідь


Увійти:

Реєстрація

Приєднайтесь за допомогою


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання





Липень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Чер    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Вільні творять майбутнє

"Гаряча" телефонна лінія голови райдержадміністрації:

тел: 2-31-34

Національна Дитяча гаряча лінія Підтримай добровільне об'єднання громад Калькулятор розрахунку субсидій Програма державної підтримки Довіряй ЗСУ

"Телефон Довіри" голови райдержадміністрації:

тел: 2-43-97