Небесна сотня. На сторожі гідності.

Без англійської можна спокійно жити
 Урядова гаряча лінія 1545

Положення про ЦНАП

ПОЛОЖЕННЯ
про центр надання адміністративних послуг
Володимирецької районної державної адміністрації

 

  1. Центр надання адміністративних послуг Володимирецької районної державної адміністрації (далі – центр) утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг при Володимирецькій районній державній адміністрації.
  2. Центр – це постійно діючий робочий орган Володимирецької районної державної адміністрації, в якому забезпечується надання адміністративних послуг суб’єктам звернення.
  3. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації центру приймається головою районної державної адміністрації.
  4. Центр підзвітний і підконтрольний заступнику голови районної державної адміністрації. Матеріально-технічне та організаційне забезпечення діяльності центру здійснює сектор “Центр надання адміністративних послуг” районної державної адміністрації, на який покладається здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності центру.
  5. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, цим положенням та регламентом центру.
  6. Основними завданнями центру є:

 організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

  1. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
  2. Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади, визначається розпорядженням голови районної державної адміністрації та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
  3. У центрі за рішенням голови районної державної адміністрації також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг, укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, електропостачання тощо).
  4. У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

Добір суб’єктів господарювання для надання супутніх послуг здійснюється районною державною адміністрацією, на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.

Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.

  1. Центр облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.

За рішенням голови районної державної адміністрації можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).

Встановлені вимоги щодо якості обслуговування суб’єктів звернення в центрі не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.

  1. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в центрі звертається до адміністратора – посадової особи сектору “Центр надання адміністративних послуг”, яка організовує надання адміністративних послуг.
  2. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади головою районної державної адміністрації.

Кількість адміністраторів, які працюють у центрі, визначається головою районної державної адміністрації.

  1. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру.
  2. Основними завданнями адміністратора є:

 надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

 прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

 організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

 здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;

складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;

 розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.

  1. Адміністратор має право:

безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;

інформувати керівника центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.

  1. Центр очолює керівник сектору “Центр надання адміністративних послуг” районної державної адміністрації. Керівник призначається на посаду та звільняється з посади головою районної державної адміністрації.
  2. Керівник центру відповідно до завдань, покладених на центр:

здійснює керівництво роботою центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності центру;

організовує діяльність центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;

координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

 організовує інформаційне забезпечення роботи центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

сприяє створенню належних умов праці у центрі, вносить пропозиції до районної державної адміністрації щодо матеріально-технічного забезпечення центру;

розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;

може здійснювати функції адміністратора;

виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про центр.

  1. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

20.Час прийому суб’єктів звернень у центрі є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через центр. Працівники центру здійснюють прийом суб’єктів звернень у понеділок, середу, четвер, п’ятницю з 9-ї до 16-ї години, у вівторок  з 9-ї до 20-ї години, без перерви на обід.

За рішенням голови районної державної адміністрації час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено.

  1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності центру здійснюється за рахунок державного та місцевого бюджетів, інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

Центр звільняється від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг.

 

Поділитися:


Увійти:

Реєстрація

Приєднайтесь за допомогою


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Липень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Чер    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Опитування


Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, integer given in /home/interteh/volodrda.gov.ua/www/wp-content/plugins/wp-polls/wp-polls.php on line 640

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, integer given in /home/interteh/volodrda.gov.ua/www/wp-content/plugins/wp-polls/wp-polls.php on line 640

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, integer given in /home/interteh/volodrda.gov.ua/www/wp-content/plugins/wp-polls/wp-polls.php on line 640

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, integer given in /home/interteh/volodrda.gov.ua/www/wp-content/plugins/wp-polls/wp-polls.php on line 640

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, integer given in /home/interteh/volodrda.gov.ua/www/wp-content/plugins/wp-polls/wp-polls.php on line 640

Оцініть, будь ласка, діяльність державних службовців за шкалою від 1 до 5, де 5 найвищий бал.

  • 5 (67%, 2 за голосами)
  • 4 (33%, 1 за голосами)
  • 3 (0%, 0 за голосами)
  • 2 (0%, 0 за голосами)
  • 1 (0%, 0 за голосами)

Всього голосів: 3

Loading ... Loading ...
Вільні творять майбутнє
Не потоком шумних і галасливих фраз, а тихою невтомною працею любіть Україну. Андрей Шептицький. Рік великого митрополита

"Гаряча" телефонна лінія голови райдержадміністрації:

тел: 2-30-45

Національна Дитяча гаряча лінія Підтримай добровільне об'єднання громад Калькулятор розрахунку субсидій Програма державної підтримки Довіряй ЗСУ