Без англійської можна спокійно жити
 Урядова гаряча лінія 1545



Залізнична станція Антонівка під загрозою закриття?

Нещодавно на адресу Рівненської ОДА надійшов лист ПАТ «Укрзалізниця» з проханням надати згоду на закриття станції Антонівка для виконання вантажних операцій. Зміст листа здивував: станція Антонівка фігурувала у ньому як «збиткова та малодіяльна». Проте твердження ці не були голослівні, адже підкріплювались статистичними даними. Так, за 9 місяців 2017 року на станції було навантажено 131 вагон та вивантажено 7. Цифри справді невеликі, якщо порівнювати із сусідніми станціями Сарни та Рафалівка. Можливо, закриття справді виправдане в умовах курсу на оптимізацію?

Проте просимо не робити поспішних висновків. Думається, що кожен, хто хоч трохи цікавиться життям району, знає, що одним з найрентабельніших сфер господарства на Володимиреччині є лісове. Про це говорить як кількість лісових масивів та ефективність напрацьованих форм їх відтворення, так і перелік зареєстрованих деревообробних підприємств. Одним з найбільших підприємств цієї галузі не лише в районі, а й в області є ДП «Володимирецький лісгосп», яке активно співпрацює з рядом вітчизняних та закордонних компаній. А нижній склад (кінцевий пункт лісовозних доріг) цього підприємства якраз таки знаходиться в селі Антонівка. Зрозуміло, що ця станція є головним транспортним вузлом для цього підприємства.

Лист «Укрзалізниці» для директора ДП «Володимирецький лісгосп» Олександра Миська став неприємною несподіванкою. Зрозуміло, що закриття станції негативно позначиться на роботі підприємства, але бентежило інше. Очільник лісгоспу підтвердив низькі цифри навантажених та вивантажених вагонів, проте зазначив, що й сам стурбований таким станом речей, адже протягом 10 місяців 2017 року під завантаження було заплановано отримати 547 вагонів. Їх кількість узгоджувалась з Укрзалізницею та коригувалася щомісяця. Надано ж було 144, що становить лише 26% від затребуваної кількості. «В зв’язку із незабезпеченням нашого підприємства вагонами ми не маємо змоги виконувати договірні зобов’язання належним чином, що негативно впливає на стабільність роботи нашого підприємства, – зазначив Олександр Степанович, – але при наданні вагонів згідно заявок залізнична станція Антонівка не буде збитковою». Протягом минулих років такої проблеми навіть не виникало. То куди ж поділись вагони?

Задля повної об’єктивності варто зазначити, що ПАТ «Укрзалізниця» запропонувало перенести вантажні роботи із станції Антонівка на станції Сарни та Рафалівка. Проте головне питання лишається відкритим: навіщо нищити уже існуючу інфраструктуру, завдаючи збитків економіці району та області? Саме тому голова райдержадміністрації Володимир Хоружий уже підготував листа до Рівненської облдержадміністрації з проханням вжити заходів для недопущення закриття залізничної станції Антонівка для виконання навантажувально-розвантажувальних робіт.

0
0
* Матеріали сайту дозволяється використовувати лише з посиланням (для інтернет-видань– гіперпосиланням) на www.volodrda.gov.ua

Поділитися:


Коментарі відсутні

Залишити відповідь


Увійти:

Реєстрація

Приєднайтесь за допомогою


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання





Листопад 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Жов    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Вільні творять майбутнє

"Гаряча" телефонна лінія голови райдержадміністрації:

тел: 2-31-34

Національна Дитяча гаряча лінія Підтримай добровільне об'єднання громад Калькулятор розрахунку субсидій Програма державної підтримки Довіряй ЗСУ