Без англійської можна спокійно жити
 Урядова гаряча лінія 1545



Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2019 року та невідкладні завдання місцевих органів влади щодо її поліпшення

       Володимирецька райдержадміністрація проводить роботу із зверненнями громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації та на підставі інших законних і підзаконних нормативно правових актів. На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 01.04.2013 № 166 «Про нову редакцію заходів щодо виконання Указу Президента України від     07 лютого 2008 року №109/2008» Володимирецькою райдержадміністрацією прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 26.04.2013 № 116 «Про нову редакцію заходів щодо виконання Указу Президента України від    07 лютого 2008 року № 109/2008».

Упродовж 2019 року райдержадміністрацією проведено ряд заходів, спрямованих на вирішення важливих проблем, реалізацію конституційних прав та свобод громадян, підвищення відповідальності осіб щодо кваліфікованого та своєчасного розгляду звернень, зокрема, проведено:

2 засідання колегії райдержадміністрації  за підсумками роботи із зверненнями громадян протягом 2018 та І півріччя 2019 років, за результатами яких прийняті відповідні розпорядження голови райдержадміністрації;

12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

24 засідання постійно діючої комісії з надання одноразової матеріальної допомоги найбільш незахищеним верствам населення Володимирецького району;

12 «Днів контролю», на яких розглядались питання виконання розпоряджень голови райдержадміністрації щодо роботи із зверненнями громадян структурними підрозділами райдержадміністрації, виконавчими комітетами сільських, селищних рад;

діяла «гаряча» телефонна лінія та телефон довіри райдержадміністрації, на які упродовж 2019 року звернулися 2 жителі Володимирецького району;

проводився прийом громадян з особистих питань головою та заступниками голови райдержадміністрації (в т. ч. 60 виїзних прийомів).

На адресу райдержадміністрації упродовж 2019 року надійшло                     596 звернень громадян (68 письмових та 528 звернень під час проведення особистих прийомів громадян головою та заступниками голови райдержадміністрації (в т. ч., виїзних). У 2018 році надійшло 427 звернень громадян (76 письмових та 351 звернення під час проведення особистих прийомів громадян головою та заступниками голови райдержадміністрації).          Через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 35 звернень громадян  (у 2018 – 32).

У зверненнях громадян порушені такі питання:

  • соціальний захист – 441;
  • комунальне господарство – 41;
  • аграрна політика та земельні питання – 39;
  • забезпечення прав і свобод громадян – 14;
  • освіта – 13;
  • праця і заробітна плата – 12;
  • державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій – 8;
  • екологія – 6;
  • охорона здоров’я – 4;
  • транспорт і зв’язок – 4;
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 3;
  • релігія – 2;
  • інші – 9.

Упродовж  2019 року із 596 питань, порушених у зверненнях громадян, 303 вирішено позитивно, на інші надано відповідні роз’яснення.

Через Державну установу «Урядовий контактний центр» протягом                2019 року надійшло 348 звернень громадян.  На телефонну «гарячу» лінію Рівненської облдержадміністрації надійшло 75 звернень.

З метою зменшення кількості звернень громадян із соціальних питань та надання соціальної підтримки населенню, шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання, протягом 2019 року здійснено 14 виїздів «мобільного соціального офісу» до сільських, селищних рад, охоплено 62 населені пункти. Громадянам було надано роз’яснення та забезпечено прийом документів на призначення допомог та субсидій.

Спільно з виконавчими комітетами сільських, селищних рад управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації проведено широку інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення району з питання надання житлових субсидій, пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу. Власники 8569 домогосподарств району отримали пільги для придбання скрапленого газу та твердого пічного побутового палива в готівковій формі, 2740 власникам домогосподарств призначено житлові субсидії. Загалом, пільгою та житловою субсидією у 2019 році охоплено 11309 домогосподарств району.

Протягом 2019 року 52 жінкам Володимирецького району присвоєно почесне звання «Мати-героїня» та виплачено 998 920,00гривень одноразової винагороди.

За рахунок коштів районного бюджету здійснюються компенсаційні виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги 49 престарілим.   Соціальні послуги надаються громадянам, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, зокрема тяжко хворим. У  2019 році на зазначені цілі використано  111756,56  гривень.

Протягом 2019 року відповідно до районної Програми матеріальної підтримки    найбільш    незахищених верств населення на 2018-2022  роки 567 жителям Володимирецького району надано матеріальну допомогу на загальну суму 447100,00 гривень.

ВідповіднорайонноїПрограмиматеріальноїпідтримкиучасниківантитерористичноїоперації,  мобілізованих осіб та осіб, які зараховані на військову службу за контрактом  у Збройні Сили України станом на 01.01.2020 30 особам, які підписали контракт про проходження військової служби було виділено грошову допомогу на загальну суму 231 000,00 гривень.

Упродовж 2019 року відділом юридично-кадрової роботи апарату райдержадміністрації було здійснено перевірку відділу культури та туризму, управління будівництва та інфраструктури, надзвичайних ситуацій та житлово-комунального господарства, відділу молоді та спорту, фінансового управління райдержадміністрації, а також Полицької, Озерецької сільських рад та Рафалівської селищної ради на стан дотримання законодавства про звернення громадян.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації розглядаються в терміни, встановлені законодавством; заявникам надаються повні обґрунтовані відповіді; питання, вирішення яких потребує додаткового часу, залишаються на контролі у голови райдержадміністрації. Звернення, що надходять через органи влади вищого рівня розглядаються особисто головою райдержадміністрації з виїздом на місце проживання заявника.

Інваліди Великої Вітчизняної війни, ветерани війни, учасники бойових дій, матері-героїні приймаються головою райдержадміністрації та його заступниками не лише в дні прийому, а й по мірі звернення, а питання, порушені у зверненнях таких громадян залишаються на контролі в голови райдержадміністрації до повного їх вирішення.

Відділом юридично-кадрової роботи апарату райдержадміністрації проводиться щомісячний аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації, в тому числі через органи влади вищого рівня та здійснюється контроль за термінами розгляду звернень громадян.

Протягом 2019 року більшість питань, порушених заявниками, вирішено позитивно. Жодне звернення не залишено без повного об’єктивного розгляду. Райдержадміністрацією вживаються заходи щодо системної роботи із зверненнями громадян, як пріоритетного напрямку діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

 

 

 

Поділитися:



Увійти:

Реєстрація

Приєднайтесь за допомогою


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання





Жовтень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Вер    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Вільні творять майбутнє

"Гаряча" телефонна лінія голови райдержадміністрації:

тел: 2-31-34

Національна Дитяча гаряча лінія Підтримай добровільне об'єднання громад Калькулятор розрахунку субсидій Програма державної підтримки Довіряй ЗСУ

"Телефон Довіри" голови райдержадміністрації:

тел: 2-43-97