Без англійської можна спокійно жити
 Урядова гаряча лінія 1545



Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Інформація

про підсумки роботи із зверненнями громадян

у І кварталі 2019 року

Володимирецька райдержадміністрація проводить роботу із зверненнями громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації та на підставі інших законних і підзаконних нормативно правових актів. На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 01.04.2013 № 166 «Про нову редакцію заходів щодо виконання Указу Президента України від  07 лютого 2008 року №109/2008» Володимирецькою райдержадміністрацією прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 26.04.2013 № 116 «Про нову редакцію заходів щодо виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008».

Упродовж І кварталу 2019 року райдержадміністрацією проведено ряд заходів, спрямованих на вирішення важливих проблем, реалізацію конституційних прав та свобод громадян, підвищення відповідальності осіб щодо кваліфікованого та своєчасного розгляду звернень, зокрема, проведено:

1 засідання колегії райдержадміністрації за підсумками роботи із зверненнями громадян протягом 2018 року, за результатами якого прийняте відповідне розпорядження голови райдержадміністрації, заплановане засідання колегії райдержадміністрації за підсумками роботи із зверненнями громадян протягом І півріччя 2019 року на 25.07.2019;

3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

7 засідань постійно діючої комісії з надання одноразової матеріальної допомоги найбільш незахищеним верствам населення Володимирецького району;

3 «Дні контролю», на яких розглядались питання виконання розпоряджень голови райдержадміністрації щодо роботи із зверненнями громадян структурними підрозділами райдержадміністрації, виконавчими комітетами сільських, селищних рад;

діяла «гаряча» телефонна лінія та телефон довіри райдержадміністрації, на які упродовж І кварталу 2019 року звернувся 1 житель Володимирецького району;

проводився прийом громадян з особистих питань головою та заступниками голови райдержадміністрації.

На адресу райдержадміністрації за І квартал 2019 року надійшло 245звернень громадян (19 письмових та 226 звернень під час проведення особистих прийомівгромадян головою та заступниками голови райдержадміністрації(в т. ч., виїзних). За І квартал 2018 року надійшло 144звернення громадян (20 письмових та 124 звернення під час проведення особистих прийомів громадян головою та заступниками голови райдержадміністрації).Через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 8 звернень громадян  ( у 2018 – 10).

У зверненнях громадян порушені такі питання: соціальний захист – 183; комунальне господарство – 19; забезпечення прав і свобод громадян – 9; державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій – 8; аграрна політика та земельні питання – 7;освіта – 5; охорона здоров’я – 3; праця і заробітна плата – 3; інші – 8.

ВпродовжІ кварталу 2019 рокуіз245питань,порушених у зверненнях громадян, 127вирішено позитивно, на іншінадановідповідні роз’яснення.

Через Державну установу «Урядовий контактний центр» упродовж                І кварталу 2019 року надійшло 100 звернень громадян.  На телефонну «гарячу» лінію Рівненської облдержадміністрації – 31 зверненнявід жителів Володимирецького району.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації розглядаються у терміни, встановлені законодавством; заявникам надаються повні обґрунтовані відповіді; питання, вирішення яких потребує додаткового часу, залишаються на контролі у голови райдержадміністрації. Звернення, що надходять через органи влади вищого рівня розглядаються особисто головою райдержадміністрації з виїздом на місце проживання заявника.

Інваліди Великої Вітчизняної війни, ветерани війни, учасники бойових дій, матері-героїні приймаються головою райдержадміністрації та його заступниками не лише в дні прийому, а й по мірі звернення, а питання, порушені у зверненнях таких громадян залишаються на контролі в голови райдержадміністрації до повного їх вирішення.

Відділом юридично-кадрової роботи апарату райдержадміністрації проводиться щомісячний аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації, в тому числі через органи влади вищого рівня та здійснюється контроль за термінами розгляду звернень громадян.

Упродовж І кварталу 2019 року відділом юридично-кадрової роботу апарату райдержадміністрації було здійснено перевірку відділу молоді та спорту райдержадміністрації, а також Рафалівської селищної ради на стан дотримання законодавства про звернення громадян.

Протягом І кварталу 2019 року багато важливих питань, порушених заявниками, вирішено позитивно. Жодне звернення не залишено без повного об’єктивного розгляду. Райдержадміністрацією вживаються заходи щодо системної роботи із зверненнями громадян, як пріоритетного напрямку діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

 

 

ЮліаннаВоробей, 24397

 

Поділитися:



Увійти:

Реєстрація

Приєднайтесь за допомогою


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання





Травень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Кві    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Вільні творять майбутнє

"Гаряча" телефонна лінія голови райдержадміністрації:

тел: 2-31-34

Національна Дитяча гаряча лінія Підтримай добровільне об'єднання громад Калькулятор розрахунку субсидій Програма державної підтримки Довіряй ЗСУ

"Телефон Довіри" голови райдержадміністрації:

тел: 2-43-97